Shop Mobile More Submit  Join Login
Mirror by Annabelle-Chabert Mirror by Annabelle-Chabert
Mallorca / Majorque - Islas Baleares
Add a Comment:
 
:icongil-59-sixfifty:
Gil-59-sixfifty Featured By Owner Apr 29, 2014
Magnifique photo !!!
Comme quoi, pas besoin d'aller au bout du monde pour assister à de beaux spectacles offerts par la nature !!
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner May 2, 2014   Photographer
Merci à toi pour tous ces messages et beaux compliments !!! :hug:
Je suis bien d'accord avec toi, la beauté n'est pas forcément à l'autre bout du monde, c'est juste qu'avec l'habitude on la voit moins...
Reply
:iconratinrage:
ratinrage Featured By Owner Oct 12, 2013  Hobbyist Photographer
:omg:
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Feb 4, 2014   Photographer
:aww:
Reply
:iconsanka-photos:
sanka-photos Featured By Owner Oct 10, 2013
Your landscapes are on of the best I have ever seen.
Reply
:iconshadowkey392:
Shadowkey392 Featured By Owner Oct 1, 2013
wow.
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Oct 2, 2013   Photographer
:aww:
Reply
:iconazakieh:
azakieh Featured By Owner Sep 3, 2013  Student General Artist
Stunning
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Oct 2, 2013   Photographer
Thanks a lot !!!
Reply
:iconperrydesign:
PerryDesign Featured By Owner Aug 26, 2013  Hobbyist Photographer
so beautiful :O
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Aug 27, 2013   Photographer
:hug:
Reply
:iconkarolinatrojka:
KarolinaTrojka Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Photographer
Hi. Your work has been featured here!urumiii.deviantart.com/journal…
Reply
:iconkarmensphotos:
KarmensPhotos Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist Photographer
Hello! :w00t:
Your beautiful picture is featured here: [link]
Have a nice day! :sun:
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Jul 22, 2013   Photographer
Thank you very much for the feature :hug:
I'm glad to be part of your great selection :rose:
Best regards ^^
Reply
:iconstonedhendge:
stonedhendge Featured By Owner Jun 23, 2013   Photographer
stunning.
Reply
:iconscotto:
scotto Featured By Owner Apr 23, 2013   Photographer
:jawdrop: that's gorgeous!
Reply
:iconmatthieu-parmentier:
matthieu-parmentier Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Photographer
Ouch je l'avais pas vu celle là !!! Exceptionnel !
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Apr 15, 2013   Photographer
Merci beaucoup Matthieu :rose:
J'ai eu pas mal d'éléments de mon côté ce soir-là et je m'en souviendrais longtemps ! Entre la rivière calme propice aux reflets, le ciel qui vire au fil des minutes au rouge vif, le tout pile dans le bon axe, j'en redemande des conditions pareilles !!! :yum:
Reply
:iconmatthieu-parmentier:
matthieu-parmentier Featured By Owner Apr 16, 2013  Hobbyist Photographer
A quelle période de l'année as-tu été là-bas ?
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Apr 17, 2013   Photographer
En octobre 2012, c'était parfait pour se baigner et pas non plus trop caniculaire pour randonner.
Par contre les Baléares sont très prisées des touristes du nord (allemands, etc...) et ils sont nombreux sur les plages à cette période d'été indien !
Reply
:iconmatthieu-parmentier:
matthieu-parmentier Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Photographer
Merci de l'info. Parce que l'Espagne j'y ai un peu voyagé (surtout l'Andalousie) et aussi bien météo que tourisme et c'est pas toujours un paradis pour moi ;-)
Reply
:iconsolrac1993:
Solrac1993 Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Photographer
Very dramatic, the mirror effect on the water is perfect!
Reply
:iconnudagimo:
nudagimo Featured By Owner Mar 9, 2013
Brilliant photo! :clap: I love the mirror effect and the colour! :heart:
Reply
:iconwindinthecoffeecup:
WindInTheCoffeeCup Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Photographer
Hello! This has been featured here: [link] :heart:
Reply
:iconthaliesen:
thaliesen Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist General Artist
Rooh, je ne me lasse absolument pas de regarder encore et encore tes photos...Ce coucher de soleil offre une scène incroyable, démultipliée par le reflet. Juste superbe!
Reply
:iconrednihao:
RedNihao Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist Photographer
Ce rouge est flamboyant ! Et quel beau reflet :)
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Feb 22, 2013   Photographer
J'ai du affronter les moustiques pour faire cette photo !! :giggle:
Ravie que le résultat te plaise :aww:
Reply
:iconrednihao:
RedNihao Featured By Owner Feb 23, 2013  Hobbyist Photographer
Les moustiques ont compris que coucher de soleil = gens avec trucs en plastique et donc plein de nourriture !! Les fourbes !!! :o
Reply
:iconantoniavs:
antoniavs Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Photographer
beautiful!! :)
Reply
:iconjobe3do:
Jobe3DO Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Stunning piece!
Reply
:iconaugenweide:
augenweide Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist Photographer
your beautiful work is featured in my new journal...[link]
Reply
:iconsnowman4444:
Snowman4444 Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Photographer
Beautiful!! Amazing Shot!!
Reply
:icons-a-n-c-h-e-z:
S-a-n-c-h-e-z Featured By Owner Jan 10, 2013  Student General Artist
Featured: [link]
Reply
:iconastrangeallure:
astrangeallure Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist General Artist
Gorgeous. :heart:
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Dec 17, 2012   Photographer
Thanks a lot :rose:
Reply
:iconastrangeallure:
astrangeallure Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist General Artist
So very welcome. :heart:
Reply
:iconaamarka:
Aamarka Featured By Owner Nov 4, 2012  Hobbyist General Artist
I am speechless! The colours, the contrast... magnificent!
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Nov 5, 2012   Photographer
I'm glad you like it :aww:
Reply
:iconmorphine-cloud:
Morphine-Cloud Featured By Owner Nov 3, 2012
Featured : [link]
Reply
:iconwordeea:
Wordeea Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Writer
Feat here/ici [link] :rose:
Reply
:iconchocolatecookiecrumb:
Chocolatecookiecrumb Featured By Owner Oct 30, 2012  Hobbyist Photographer
Wow, this is really stunning! o.o
Reply
:icongryffgirl:
Gryffgirl Featured By Owner Oct 28, 2012
Majestic! :iconloveredplz:
Reply
:iconpuuronen:
Puuronen Featured By Owner Oct 28, 2012  Professional General Artist
Wonderful!
Reply
:icondragonfly-oli:
dragonfly-oli Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Photographer
Hello!
You have been featured as a part of my Best of October-feature.
Please check it out and give it a favourite if you enjoyed it.
Have a nice week! :heart:
Greetings from Germany ;)
Reply
:iconkayandjay100:
kayandjay100 Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wonderful capture! :deviation: :camera: :rose: Coco
Reply
:iconarualcat:
arualcat Featured By Owner Oct 21, 2012
:iconwowplz: Impressive, and amazing! Gorgeous
Reply
:iconfloatingkiss:
FloatingKiss Featured By Owner Oct 20, 2012  Hobbyist General Artist
if you don't mind asking what exposure did you use?
Reply
:iconpuuronen:
Puuronen Featured By Owner Oct 20, 2012  Professional General Artist
Well done!
Reply
:iconmeema:
Meema Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Photographer
Stunning doesn't even begin to describe it.
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Oct 22, 2012   Photographer
That's one of the most beautiful compliment you can give me :aww:
Reply