Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 9, 2012
Image Size
345 KB
Resolution
800×533
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,739
Favourites
211 (who?)
Comments
53

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Solfatare by Annabelle-Chabert Solfatare by Annabelle-Chabert
Námaskarð - Island

Émanations de gaz volcaniques // Volcanic fumes
Add a Comment:
 
:iconjosemelim:
JoseMelim Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist Photographer
Un endroit surréel et un travail photo vraiment fantastique!!! J'aime bien les couleurs et la lumière que donnent une merveilleuse transparence et sense de réallitée. Fantastique profondeur, fantastique détail, on peut presque toucher les choses! J'adore.
Reply
:iconpalexio:
Palexio Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is so amazing! Words can't describe how fascinating this is!
Reply
:iconmeema:
Meema Featured By Owner Nov 4, 2012
Very cool.
Reply
:iconvoid-hamlet-herself:
Void-Hamlet-Herself Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Added to my dA autumn 2012 journey - [link] - a Journal feature.
Reply
:iconaugenweide:
augenweide Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist Photographer
your beautiful work is featured in my new journal...[link]
Reply
:iconstolvezen:
Stolvezen Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist General Artist
Impréssionant. On ne se croirait pas du tout en Island, mais bien plus au sud, dans un désert =D
Reply
:iconkali33:
kali33 Featured By Owner Sep 27, 2012   Photographer
magnifique ! quelle justesse de cadrage tu es impressionnante !
mon fils est parti 3 semaines là bas en camp d'ado il a ramené de superbes images, les teintes sont tout simplement incroyables !!!!
Reply
:iconannabelle-chabert:
Annabelle-Chabert Featured By Owner Sep 29, 2012   Photographer
Merci du compliment !
C'est une île vraiment impressionnante où le volcanique est omniprésent.
Reply